Tuki
Kysyttävää Kesäpassista?
Katso vastauksia kysymyksiin tai ota yhteyttä tiimiin.
Vastauksia kysymyksiin
Joillain satunnaisilla iOS laitteilla on esiintynyt ongelmaa kuponkien näkymisen kanssa. Jos et näe etukuponkeja, voit kirjautua kevennettyyn passiin tästä linkistä.
Kesäpassi on käyttäjilleen ilmainen.
- Luo tili Kesäpassin verkkosovellukseen henkilökohtaisella sähköpostiosoitteella.
- Rekisteröitymisen jälkeen vahvista tili sähköpostiin tulleesta linkistä.
- Kirjaudu sisään ja nauti kesän tarjouksista!
Löydät linkin Kesäpassin verkkosovellukseen etusivulta.
Kaikki laitteet
Kesäpassi on verkkosovellus, joten se toimii lataamatta ja laitteesta riippumatta verkkoselaimessasi . Sovellus on kuin mikä tahansa muu verkkosivu. Kesäpassiin löydät linkin etusivulta.
Android
Voit ladata verkkosovelluksen android-laitteesi kotinäytölle. Siirry passiin ja avaa selaimen valikko (kolme pistettä) ja klikkaa ”Asenna sovellus”.
Apple / iOS
IOS laitteilla voit lisätä Kesäpassin kotinäytölle siirtymällä passiin. Valitse sivuston jako -valikko ja klikkaa ”Lisää kotinäytölle”.
Selaa verkkosovelluksessa oikean kupongin kohdalle ja liu’uta kupongin alalaidassa oleva liukusäädin toiseen laitaan, jolloin näytölle avautuu vahvistusviesti. Näytä vahvistusviesti myyjälle ja saat tarjouksen käyttöösi. Voit käyttää tarjouksen vain kerran.
Voit vaihtaa salasanan samoin kuin salasanan unohtuessa.
Jos olet kirjautuneena, kirjaudu ulos valikon painikkeesta. Kirjautumissivulla siirry ”Unohditko salasanasi?” -sivulle, josta voit lähettää palautuslinkin sähköpostiisi salasanan vaihtamista varten.
Vuoden 2023 Kesäpassi-kampanja kestää 1.6. – 31.8.
Keskellä kesää 17.7. osassa kupongeista vaihtuu tilalle toinen tarjous, jolloin vanha tarjous poistuu käytöstä.
Kesäpassitiimin tuki
Jos kysymyksistä ja vastauksista ei löytynyt apua, voit ottaa yhteyttä Kesäpassitiimiin.
Lähetä viestisi osoitteeseen viestinta@kesapassi.fi, niin ratkaisemme pulmasi koko Kesäpassitiimin voimin!